همشهری آنلاین: دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک با حضور چهره‌های برتر علمی کشور و بین‌المللی بیست و هشتم آبان در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی برگزار می‌شود.

كنفرانس استراتژيك

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت استراتژیک ایران؛ این دوره از کنفرانس با دعوت از سخنرانان مدعو از جمله محمدباقر نوبخت؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه و مهندس اکبر ترکان؛ مشاور رئیس جمهور و رئیس اتاق تهران و خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران با محور رویکردها و مدلهای مدیریت استراتژیک، جهانی سازی و تجارت الکترونیک و چالش‌های مدیریت استراتژیک، مسائل و روابط بین مدیران سازمان، شناسایی بازارهای بالقوه در کشورهای در حال توسعه، مدیریت فرهنگ سازمانی، تحلیل SWOT  و پی‌ریزی استراتژی کسب وکار، رویکردهای توسعۀ نوآورانۀ فرهنگ کارآفرینی و مدیریت استراتژیک برای بخش دولتی و سرمایه‌های عمومی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است این رویداد، پرسابقه‌ترین و معتبرترین رویداد در حوزه مدیریت استراتژیک کشور است که توسط تنها انجمن تخصصی و علمی در این حوزه با نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود و انجمن مدیریت راهبردی ایران با هدف ارتقاء سطح و اشتراک دانش مدیران از سال ۱۳۸۵ تاکنون با همکاری مراکز علمی و سازمان های ذی ربط اقدام به برگزاری این کنفرانس نموده است.

یکی از بخش‌های مهم این کنفرانس کارگاه‌های تخصصی ویژه، ارائه مقالات تخصصی و سخنرانی های کلیدی داخلی و خارجی، انتخاب و معرفی کتاب سال مدیریت استراتژیک کشور، معرفی چهره برجسته مدیریت استراتژیک کشور، انتخاب پژوهشگر برتر مدیریت استراتژیک سال کشور و انتخاب و معرفی پایان نامه‌های برتر دانشجویی را نام برد.

دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک روز دوشنبه بیست و هشتم آبان ماه در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر 422697

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha